Bemærk, at de oplysninger, der gives i dette spørgsmål & svar afsnit, er ment som en generel guide til vores tjenester og politikker. For mere detaljeret information opfordrer vi kunderne til at gennemgå vores vilkår og betingelser. Vores vilkår og betingelser dækker en række emner, herunder vores afbestillingspolitik og tilbagebetalinger. Du kan få adgang til vores vilkår og betingelser på vores hjemmeside eller ved at kontakte vores kundeserviceteam.
Hvilke typer køretøjer tilbyder jeres virksomhed til transport?
Hvordan foretager jeg en reservation til transport med jeres virksomhed?
Hvad er omkostningerne ved transport med jeres virksomhed?
Er der rabatter tilgængelige for hyppige passagerer eller bulk transportbestillinger?
Er jeres transporttjeneste tilgængelig 24/7, eller er der bestemte driftstider?
Hvad sker der, hvis det reserverede køretøj ikke er tilgængeligt på grund af uforudsete omstændigheder?
Hvad er jeres virksomheds politik vedrørende aflysninger eller ombooking af transportreservationer?
Hvad hvis min tur mislykkes på grund af forkerte bookingsoplysninger?
Er jeres køretøjer udstyret med faciliteter såsom Wi-Fi, aircondition eller opladningsporte?
Muligheder for særlige ønsker eller præferencer?
Tilbyder I børnesæder eller booster-sæder til børn?
Hvilke sikkerhedsforanstaltninger tager jeres firma for at sikre passagersikkerheden under transport?
Hvor lang tid i forvejen skal jeg booke transport med jeres firma?
Hvordan kontakter jeg kundesupport, hvis jeg har spørgsmål eller problemer med min transportreservation?
Tilbyder I transporttjenester til steder uden for jeres normale serviceområde?
Hvilke betalingsmetoder accepterer jeres firma?
Kan jeg foretage særlige anmodninger om mad eller drikkevarer under min transport?
Hvad er jeres politik om rygning eller dampning i jeres køretøjer?
Hvordan kontakter jeg min chauffør, hvis jeg har brug for at foretage ændringer i min transport under turen?
Kan jeg medbringe kæledyr med mig i køretøjet?
Hvordan ved jeg, om min reservation er blevet bekræftet?
Hvad sker der, hvis mit fly er forsinket, og jeg misser min planlagte afhentningstid til lufthavnstransport?